Cxense Display
Tilbage til blog oversigten
fredag 1. april 2016 kl. 06:56
Nyopstartet danskbaseret virksomhed skal en tur i Tivoli

Pointvoucher.com og Tivoli er gået sammen om at skabe og lancere et nyt mobilspil – Tivoli Puzzle, der til sommer gør det muligt at opleve Tivoli’s unikke stemning gennem mobilen. Det nye spil får premiere den 1. juli.

Af Karina Hartmann

Elisabeth Milton Hemmingsen, Kommerciel direktør i Tivoli siger som samarbejdet:

» Tivoli er et brand, som både skal levere tradition og fornyelse. Med det nye spil kan vi gøre begge dele. Den digitale platform som legeplads er i høj grad en fornyelse, mens indholdet i spillene kommer til at tage udgangspunkt i det Tivoli, som vores gæster kender og værdsætter. Et mobilspil er et naturligt skridt for os i vores udvikling som oplevelsesbrand. Ikke mindst fordi vi i Tivoli har haft spil i over 100 år. «

Pointvoucher.com er en loyalitetsplatform og spil/app-producent, der sætter kundeoplevelsen først gennem digital underholdning, og det er meget positivt for dem, at lave en aftale med Tivoli.

» Vi er utrolig glade og stolte over at kunne arbejde sammen med Tivoli på det her projekt, « siger CMO hos Pointvoucher.com, Nicolai Elmqvist. Han fortsætter:

» Tivoli er et mega stærkt brand med mere end 4 mio. besøgende om året. Vores erfaringer fra England, hvor vi sidste år lancerede en lignende løsning med Blackpool Pleasure Beach viser, at kombinationen af at udvikle et digitalt produkt med meget høj involvering og en ekstra gulerod virker i forhold til at flytte fødder og give gæsterne en unik oplevelse med brandet. «

 

 

Dansk Iværksætter Forening · NOHO · Flæsketorvet 26 · 1711 København V · CVR: 10172942 · redaktion@ivaerksaetteren.dk · info@ivaerksaetteren.dk
Dudal Webdesign